עופר כסיף - העובדת הפיליפינית אמילי , ושתי בנותיה הישראליות סטפני - חבר הכנסת מחדש נשאל האם היה מסגיר את המחבלים הנמלטים אם היה רואה אותם בצד הדרך והתקשה לענות .

חברי הכנסת של הרשימה הערבית לא המתינו לתום בירור פיגוע הדריסה וחיסול המחבל אתמול והאשימו את לוחמי מגב בהוצאה שיטתית להורג, רצח בדם קר . חבר הכנסת עופר כסיף התייחס לאירוע בדרום הר חברון בו תועד קצין צהל תוקף פעיל שמאל, וכינה אותו קלגס. עופר כסיף היה מסגיר את המחבלים? חבר הכנסת מטעם מפלגת חדש בסיעת הרשימה המשותפת. חבר הכנסת מהרשימה המשותפת זועם על סגירת התיקים נגד היהודים שנחשדו בהריגת מתפרע בלוד.

בחירות 2019, כל המידע על המתמודד עופר כסיף. מי שמרים ×™×
מי שמרים ×™×" על שוטר צריך ל×"עת ש×"×™× ×" של ×"×™×" ל×"יש×'ר | מערי×' from images.maariv.co.il
בחירות 2019, כל המידע על המתמודד עופר כסיף. זעזוע עמוק מלווה אותנו מהבוקר. חבר הכנסת עופר כסיף התייחס לאירוע בדרום הר חברון בו תועד קצין צהל תוקף פעיל שמאל, וכינה אותו קלגס. חברי הכנסת של הרשימה הערבית לא המתינו לתום בירור פיגוע הדריסה וחיסול המחבל אתמול והאשימו את לוחמי מגב בהוצאה שיטתית להורג, רצח בדם קר . חבר הכנסת מהרשימה המשותפת זועם על סגירת התיקים נגד היהודים שנחשדו בהריגת מתפרע בלוד. חברי הכנסת התבקשו לזמן מורה שהשפיע עליהם ולתת לו תעודת הוקרה. חבר הכנסת מחדש נשאל האם היה מסגיר את המחבלים הנמלטים אם היה רואה אותם בצד הדרך והתקשה לענות . הבוקר הגענו לכנסת לדיון חגיגי לקראת ציון יום המורה.

חבר הכנסת מחדש נשאל האם היה מסגיר את המחבלים הנמלטים אם היה רואה אותם בצד הדרך והתקשה לענות .

חברת הכנסת אורית סטרוק לא הסכימה: הבוקר הגענו לכנסת לדיון חגיגי לקראת ציון יום המורה. חבר הכנסת מטעם מפלגת חדש בסיעת הרשימה המשותפת. חבר הכנסת מחדש נשאל האם היה מסגיר את המחבלים הנמלטים אם היה רואה אותם בצד הדרך והתקשה לענות . עופר כסיף היה מסגיר את המחבלים? חברי הכנסת של הרשימה הערבית לא המתינו לתום בירור פיגוע הדריסה וחיסול המחבל אתמול והאשימו את לוחמי מגב בהוצאה שיטתית להורג, רצח בדם קר . חבר הכנסת עופר כסיף התייחס לאירוע בדרום הר חברון בו תועד קצין צהל תוקף פעיל שמאל, וכינה אותו קלגס. זעזוע עמוק מלווה אותנו מהבוקר. חבר הכנסת מהרשימה המשותפת זועם על סגירת התיקים נגד היהודים שנחשדו בהריגת מתפרע בלוד. חבר הכנסת עופר כסיף נפצע אחר הצהריים (יום ו') במהלך עימות עם שוטרים, שתקפו אותו בהפגנה בשכונת שייח ג'ראח במזרח ירושלים. חברי הכנסת התבקשו לזמן מורה שהשפיע עליהם ולתת לו תעודת הוקרה. בחירות 2019, כל המידע על המתמודד עופר כסיף.

חברי הכנסת התבקשו לזמן מורה שהשפיע עליהם ולתת לו תעודת הוקרה. הבוקר הגענו לכנסת לדיון חגיגי לקראת ציון יום המורה. חבר הכנסת מטעם מפלגת חדש בסיעת הרשימה המשותפת. עופר כסיף היה מסגיר את המחבלים? בחירות 2019, כל המידע על המתמודד עופר כסיף.

בחירות 2019, כל המידע על המתמודד עופר כסיף. ×'קשות של ×—×'רי ×
×'קשות של ×—×'רי ×"כנסת לאישורי נסיע×" לחו"ל from fs.knesset.gov.il
חבר הכנסת מחדש נשאל האם היה מסגיר את המחבלים הנמלטים אם היה רואה אותם בצד הדרך והתקשה לענות . הבוקר הגענו לכנסת לדיון חגיגי לקראת ציון יום המורה. בחירות 2019, כל המידע על המתמודד עופר כסיף. חבר הכנסת עופר כסיף התייחס לאירוע בדרום הר חברון בו תועד קצין צהל תוקף פעיל שמאל, וכינה אותו קלגס. זעזוע עמוק מלווה אותנו מהבוקר. חברי הכנסת התבקשו לזמן מורה שהשפיע עליהם ולתת לו תעודת הוקרה. עופר כסיף היה מסגיר את המחבלים? חבר הכנסת מטעם מפלגת חדש בסיעת הרשימה המשותפת.

זעזוע עמוק מלווה אותנו מהבוקר.

חברי הכנסת של הרשימה הערבית לא המתינו לתום בירור פיגוע הדריסה וחיסול המחבל אתמול והאשימו את לוחמי מגב בהוצאה שיטתית להורג, רצח בדם קר . חבר הכנסת עופר כסיף התייחס לאירוע בדרום הר חברון בו תועד קצין צהל תוקף פעיל שמאל, וכינה אותו קלגס. הבוקר הגענו לכנסת לדיון חגיגי לקראת ציון יום המורה. חברי הכנסת התבקשו לזמן מורה שהשפיע עליהם ולתת לו תעודת הוקרה. זעזוע עמוק מלווה אותנו מהבוקר. בחירות 2019, כל המידע על המתמודד עופר כסיף. עופר כסיף היה מסגיר את המחבלים? חבר הכנסת מחדש נשאל האם היה מסגיר את המחבלים הנמלטים אם היה רואה אותם בצד הדרך והתקשה לענות . חבר הכנסת עופר כסיף נפצע אחר הצהריים (יום ו') במהלך עימות עם שוטרים, שתקפו אותו בהפגנה בשכונת שייח ג'ראח במזרח ירושלים. חבר הכנסת מטעם מפלגת חדש בסיעת הרשימה המשותפת. חבר הכנסת מהרשימה המשותפת זועם על סגירת התיקים נגד היהודים שנחשדו בהריגת מתפרע בלוד. חברת הכנסת אורית סטרוק לא הסכימה:

חבר הכנסת עופר כסיף התייחס לאירוע בדרום הר חברון בו תועד קצין צהל תוקף פעיל שמאל, וכינה אותו קלגס. זעזוע עמוק מלווה אותנו מהבוקר. חבר הכנסת מטעם מפלגת חדש בסיעת הרשימה המשותפת. חבר הכנסת מהרשימה המשותפת זועם על סגירת התיקים נגד היהודים שנחשדו בהריגת מתפרע בלוד. חברת הכנסת אורית סטרוק לא הסכימה:

חבר הכנסת מטעם מפלגת חדש בסיעת הרשימה המשותפת. ×™×
×™×"ורם ×'און שוקל לרוץ לנשיאות ×"מ×"×™× ×", עופר כסיף: "לא ×"×™×" from img.ice.co.il
חברי הכנסת של הרשימה הערבית לא המתינו לתום בירור פיגוע הדריסה וחיסול המחבל אתמול והאשימו את לוחמי מגב בהוצאה שיטתית להורג, רצח בדם קר . חבר הכנסת מהרשימה המשותפת זועם על סגירת התיקים נגד היהודים שנחשדו בהריגת מתפרע בלוד. חבר הכנסת מחדש נשאל האם היה מסגיר את המחבלים הנמלטים אם היה רואה אותם בצד הדרך והתקשה לענות . בחירות 2019, כל המידע על המתמודד עופר כסיף. חבר הכנסת עופר כסיף התייחס לאירוע בדרום הר חברון בו תועד קצין צהל תוקף פעיל שמאל, וכינה אותו קלגס. חבר הכנסת עופר כסיף נפצע אחר הצהריים (יום ו') במהלך עימות עם שוטרים, שתקפו אותו בהפגנה בשכונת שייח ג'ראח במזרח ירושלים. הבוקר הגענו לכנסת לדיון חגיגי לקראת ציון יום המורה. זעזוע עמוק מלווה אותנו מהבוקר.

הבוקר הגענו לכנסת לדיון חגיגי לקראת ציון יום המורה.

חבר הכנסת מטעם מפלגת חדש בסיעת הרשימה המשותפת. זעזוע עמוק מלווה אותנו מהבוקר. חבר הכנסת עופר כסיף נפצע אחר הצהריים (יום ו') במהלך עימות עם שוטרים, שתקפו אותו בהפגנה בשכונת שייח ג'ראח במזרח ירושלים. חבר הכנסת מחדש נשאל האם היה מסגיר את המחבלים הנמלטים אם היה רואה אותם בצד הדרך והתקשה לענות . חברי הכנסת של הרשימה הערבית לא המתינו לתום בירור פיגוע הדריסה וחיסול המחבל אתמול והאשימו את לוחמי מגב בהוצאה שיטתית להורג, רצח בדם קר . חבר הכנסת עופר כסיף התייחס לאירוע בדרום הר חברון בו תועד קצין צהל תוקף פעיל שמאל, וכינה אותו קלגס. בחירות 2019, כל המידע על המתמודד עופר כסיף. חברת הכנסת אורית סטרוק לא הסכימה: חברי הכנסת התבקשו לזמן מורה שהשפיע עליהם ולתת לו תעודת הוקרה. חבר הכנסת מהרשימה המשותפת זועם על סגירת התיקים נגד היהודים שנחשדו בהריגת מתפרע בלוד. הבוקר הגענו לכנסת לדיון חגיגי לקראת ציון יום המורה. עופר כסיף היה מסגיר את המחבלים?

עופר כסיף - ×"עו×'×"ת ×"פיליפינית אמילי , ושתי ×'נותי×" ×"ישראליות סטפני - חבר הכנסת מחדש נשאל האם היה מסגיר את המחבלים הנמלטים אם היה רואה אותם בצד הדרך והתקשה לענות .. בחירות 2019, כל המידע על המתמודד עופר כסיף. חבר הכנסת מחדש נשאל האם היה מסגיר את המחבלים הנמלטים אם היה רואה אותם בצד הדרך והתקשה לענות . זעזוע עמוק מלווה אותנו מהבוקר. חברי הכנסת של הרשימה הערבית לא המתינו לתום בירור פיגוע הדריסה וחיסול המחבל אתמול והאשימו את לוחמי מגב בהוצאה שיטתית להורג, רצח בדם קר . עופר כסיף היה מסגיר את המחבלים?